neděle 24. května 2015

Všem Janám

Dnešek je den, kdy to žije v zákulisí českých blogerek asi nejvíce. Jméno Jana mi totiž přijde jako nejčastějším křestním jménem autorek na českém blogovém rybníčku. I když svátek v kalendáři už pro mě není tím svátkem jako dřív (kdy mi zastupoval nevýhodné vánoční narozeniny) a bude to tak mít v dospělosti jistě více lidí.


Při letmém pohledu z okna během dopoledne nešla přehlédnout červená bunda. Tak takhle se u nás pořizuje gratulační kytice :)



Všem ostatním blogovým kolegyním jmenovkyním jsem aspoň našla čtyřlístek v trávě. Věřím, že i mírně retardovaný čtyřlístek to štěstí přinese! 

2 komentáře:

  1. Jani, tobě taky to štěstí!

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec mi to nedošlo, ale opravdu - jedna Jana vedle druhé Jany :) Děkujeme za přání, tobě taky vše nej! :)

    OdpovědětVymazat