čtvrtek 20. února 2014

Staročesky

Ve školce právě probíhá staročeský týden. Do příprav se zapojili asi úplně všichni z personálu. S dětmi ládovali salámy (jako), pekli koláče (opravdové) a třídy zdobili papírovými perníky. Oslavují tak 50. výročí systému školního stravování. Inu, mám ráda jakýkoliv důvod k oslavě, tak proč ne. Kuchařky šly tak daleko, že připravily kompletní staročeské menu na celý týden. A ty výrazy, ty výrazy...! U mě vedou požeradla!


A naše staročeská kuchtička připravená v pozoru. Zamýšlené mimino přes učitelky prý neprošlo. Anežka se při zkoušce kostýmu přitom tak snaživě narvala do staré květované noční košilky ještě po mě...


1 komentář:

  1. Mala kuchticka pekne vyzbrojena vreckou, moc ji to slusi .Jak jsem cetla ten jidelni listek tak jsem si rekla kdyby to tam nebylo vysvetlene tak bych kolikrat ani nevedela co se bude jist. Ale je to hezky starocesky.

    OdpovědětVymazat